"maaaaaamma jag är fäääääääärdig"

2010-03-18 | 23:10:54 | Allmänt



Det gick fruktansvärt fort att sätta ihop sängen alltså, snabbare än vad jag trodde vilket team vi är jag och hjärtat. Blev lite dividerande om vems säng som va vems, jag tog nämligen en medel och han en fast men sprang och kikade på nätet så vart problemet löst. Killen som kom med sakerna berättade varför han kom så sent (han kom vid 21.30 tyP.) det var kunden före som hade tagit våran vagn och när dom hade slitit upp för alla trappor insåg hon att "det här är ju inte mina grejer" DUMFAN! Hon hade tydligen 1.40 säng alltså EN säng och inte TVÅ som vi hur kan man se så fel ursäkta mig men vilket grottmongo?








FÄRDIGT, har inte fått tummen ur att köpa några sängbord än. Kommer köpa till sådanna sidor som ´hörtill´ lite senare. Sålänge får två pallar duga för min läslampa + ljus.



Nu går CSI på tvn och ska nog kika klart på det och sedan gå och lägga mig i våran nya säng. (Dock går Criminal Minds x2 efter så kan hända att jag fastnar här! Har inga tvkanaler nere än, inte fixat någon antenn än annars hade jag lagt mig i sängen och kikat dirr.) Är lite små sugen på något att äta, en varm macka kanske?







Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥ säger:

snyggt resultat! :D ♥

2010-03-19 | 04:13:48
Bloggadress: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback