Love notes

2010-03-04 | 00:54:27 | Allmänt



Jag är en trogen läsare hos Alexandra och Mattias som driver supermysiga " http://kakhusets.se " och dom kör dagens kärlekstips osv. och idag hade dom att man kan skriva en liten kärlekslapp, och då måste jag bara yttra mig om att jag är rätt duktig på detta och att min älskling har en tendens till att sätta upp vissa på vårat kylskåp. Verkligen ett tips som förgyller din partnes dag, TESTA! :)



Några av många som han hängt på vårat kylskåp. ♥



Finns inga ord på hur fantastisk han är min Mats. ♥


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen hos min älskling, han sover som en stock och jag vet inte riktigt vad jag gör uppe egentligen? (Okej, har lagt in en annons på Blocket.). Imorgon ska jag ut på äventyr och träffa en vän som jag inte sett på länge och ska tillbringa dagen och natten där. Så vet ej om det kommer bli någon update efter att jag åkt imorgon, åker nog runt 12 tiden. Om inte så blir det update på fredag när jag kommit hem.  :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback