havregrynsgröt?

2010-03-16 | 10:06:00 | Allmänt



Jag är vaken innan 10 på egenhand, alltså ingen ställd klocka hur bra är inte det? Ska nu göra lite frukost och sedan ska jag ta på mig lite ordentliga kläder (sitter i mjukisar ofc) och kanske slänga på mig lite mascara. Ska ut och luncha med pappa efter 12 och kolla lite trädgårdsmöbler. Hoppas på att få komma och titta på det jag nämde igår med måste ringa för att checka men väntar en stund till så klockan är efter halv 11 när jag ringer. Träna kommer jag göra efter att jag träffat pappa en sväng, borde ställt klockan och gått upp tidigt och stuckit och tränat egentligen, hade tanken men den rymde.

Nu är prio ett frukost, är sinnes hungrig och magen låter som ett odjur. Lite gröt idag igen kanske?
BTW VANN INGET PÅ TRISSEN!











Kommentarer
LI säger:

Vill träna igen! Wiho det var dunderskoj ju :)

2010-03-16 | 10:22:08
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/
LI säger:

hahaha närå, jag kommer vara djävulskt snygg däremot

2010-03-16 | 10:37:58
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback