DMN goes krejzi legz

2010-03-11 | 19:31:09 | Allmänt



Bränne och Li har lämnat vårat underbara Göteborg efter några timmars besök, jätte trevligt och många skratt :] Vi (dom) har druckit kaffe, tjötat och skrattat oss igenom timmarna. Hjärtat kom hem innan dom hade åkt så då blev det ännu mera skratt när han kom på att vi skulle kolla på videos ifrån i våras. Har sett dom tusen gånger innan och dom är lika roliga varje gång, någon hade förmodligen dödat mig om jag hade lagt ut dom. TYVÄRR, för dom är helt hysteriskt roliga. Kan iaf bjuda på en som jag lagt upp här innan, det är våran kära Raz och hans dansmoves på fyllan, helt fantastiskt... priceless!




HUR ROLIGT? - FRUUUUKTANSVÄRT ROLIGT! :]
(Alla videor så är dom kalasfulla, mer än kalasfulla och sådann humor. Det är tidiga morgonar efter krogen, cola dränkta hamburgare, jägare and so on.. kanske så kan jag få lägga upp Bränne vs. mjölkpaketet om jag lirkar riktigt mycket... värt ett försök!)




Li (aka. Ankan/Nanna ;])



Burne [:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback