blåsfiskar och pingviner

2010-03-24 | 23:08:49 | Allmänt



Senaste avsnittet av BMS vart inte fullt lika bra som dom andra, men visst hade det sina roliga stunder. Sitter nu nere i sovrummet igen och ska ta och lägga mig i sängen och kika på antingen någon serie eller någon film. Hjärtat sitter och spelar så behöver inte vara en film båda vill se just nu, som tur är så är vi rätt lika och gillar det mesta som den andra gillar i alla lägen. Förutom just fisk då! Vi är mer lika än vad något annat par jag känner är faktiskt. Ringde för en stund sedan och sa hejdå till Nihn som imorgon åker iväg till New York för att sedan åka vidare till Karibien för att segla i två veckor, om jag är glad för hennes skull? - jaa-a det kan man ju säga. Jag hade inte bangat en sådan semester kan jag lova.



blåsfisken åt Nihn och hoppas att du får en superduper semester.







Kommentarer
Nihn säger:

Aw! Puss på dig babe <3

2010-03-24 | 23:31:35
Bloggadress: http://homsegutt.blogg.se/
Lexi säger:

New York och Karibien?? Lyx!! :D

2010-03-25 | 07:04:46
Bloggadress: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback