bett och borstar

2010-03-28 | 23:05:12 | Allmänt



Suttit och kollat på "ryket går" på tv3 men den tog precis slut. Första jag gjorde idag var att sticka till My One för att köpa ett nytt bett till Morando + lite borstar och sånt dära och efter det så stack jag iväg till stallet och spenderade några timmar där, kom även en tjej och provred honom då hon ev. kommer bli min medryttare hon kommer på torsdag igen för att rida en andra gång innan hon/jag bestämmer oss. Efter jag kom hem så beställde vi pizza och hade handlat godis, kollade lite på film, lite på tv, somnade i soffan, somnade nästan ståendes tyP. Det har varit min söndag, nu ska jag nog ta och lägga mig i ett bad och sedan sova. Imorgon ska jag ta och besöka AF vid 10 och efter det handla regnkläder och ett par stövlar och bege mit emot stallet, är så himla glad att ha honom hos mig igen. Jag har saknat mig galen på ridningen det sista...



Jag älskar Kevin Costner. Han är superduper i The Guardian har ni inte sett den så kolla på den nästa gång ni har filmbrist i tankarna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback