dax för gymmet..

2010-06-09 | 12:59:58 | Allmänt


Jag har så tråkigt och det regnar massor ute, dax att dra till gymmet och jag kommer bli pisseblöt på cykelturen dit. Ridturen jag hade planerat in idag tänker jag då inte ta, varken jag eller Morando gillar att rida i regn så att han får stå gör honom ingenting. Nej hörrni nu ska jag ta och packa väskan och rulla iväg till gymmet, kan ev. bli att man tar och solar en sväng med? Kommer ju adrig bli brun i detta vädret, hehe.

btw - Fick ett telefonsamtal idag som jag blev glad för, måste springa och köpa något att ha på mig tills den dagen för det är dåligt med sådanna plagg i min gaderob serrni. Ni får veta vad det är vid ett senare tillfälle..

Bränne och jag i maj? 2009.









Kommentarer
CANDY A LA TRÄNINGSFREAK säger:

Snyggo! Hittade du någon fin kavaj? Hoppas det går bra, ring såfort du vet! :D

2010-06-09 | 21:31:43
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback