KALLT!

2010-06-08 | 17:06:38 | Allmänt


Borde vara olagligt att frysa såhär mycket, en stund hos hästarna slutade med 1,5h i ösregn. Hästarna vägrade komma när vi skulle byta hagar och när dom väl gjorde det så gick en av dom nya beteshästarna lös på staketet så det gick sönder vilket innebär att vi vart tvugna att laga det. Regnet öste ner och jag hade inga regnkläder på mig, hade min täckjacka men vart pisseblöt rakt igenom. Har febern inte kommit innan bör den göra det efter detta? Mitt hjärta slutade precis jobbet och är nog påväg hem alldeles strax, vi skulle egentligen ha handlat idag men får göra det imorgon istället. Får bli något snabbt och onyttigt idag ohrkar inte stå vid spisen. Nej nu ska jag kolla på två avsnitt av The Hills, hörs senare!




Kommentarer
Leia ♥ säger:

Usch, så trist när det regnar :S

2010-06-08 | 17:13:45
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback