100606

2010-06-06 | 22:49:03 | Allmänt


Har varit hemma sedan lite efter 19 men vi har haft annat för oss så inte bloggat förens nu, inte ens haft igång datorn förens nu. Direkt vi kom hem beställde jag thai som jag cyklade bort för att hämta medans hjärtat diskade det som lämnats innan han åkte i fredags. Vi avnjöt god thaimat framför en film och idag blev det The Book Of Eli.

Håller just nu på att föra över alla bilder ifrån Nihns student, det är !530! bilder bara ifrån hennes student, det var ju grillkväll hos Manne igår då han fyller år idag (grattis vännen!) och blev kanske 5 bilder där, var riktigt dålig med kamran. Överföringen kommer ta en stund så jag återkommer om en stund med ett par bilder och resten kommer imorgon, självklart inte alla men ett par favoriter iaf. Hon är så fin min älskade vän ♥

God mat och billigt, 59;- per rätt.



två bilder från torsdagen,
David kom förbi en sväng på kvällen med.



Emelie vart med oxå, Nihns kompis.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback