your love is my drug

2010-06-30 | 17:54:22 | Allmänt


Sitter och väntar på att tiden ska gå lite, ska börja göra mat om en liten stund så den är klar tills hjärtat kommer hem. Efter maten så kommer jag sticka iväg till hästen och spendera lite timmar där, längtar efter en härlig ridtur. Blir nog tidigt i säng ikväll har en viktig dag framför mig imorgon och då vill jag vara utvilad och på topp. Känns inte som om det är torsdag imorgon, tänk vad fort veckorna går egentligen.. Nej hörrni nu måste jag börja med maten annars kommer jag behöva stressa sedan och det är jag inte direkt sugen på idag.

Har haft denna på huvudet hela dagen..









Kommentarer
Caroline säger:

älska låten :D

2010-06-30 | 18:21:45
Bloggadress: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback