100628

2010-06-28 | 14:18:26 | Allmänt



Har precis kommit hem, varit och satt igång gymmet igen har inte varit där på alldeles för länge men nu blire ändring. Älskling är på jobbet i vanlig ordning, han har bara tagit ut semester dom 10 dagarna vi sticker iväg till Spanien. Vi har väl en tanke på att sticka till hösten/vintern någonstans nämligen.. men men. Idag äre sol här hemma så tänka på utomlandsresor behöver jag inte göra just idag, måste städa men tror nog jag väntar med det lite och intar gräsmattan och bättrar på brännan i solen en sväng. Måste fixa ihop något att käka innan bara, hungrar snart ihjäl.



Tänkte börja bjuda på ett par bilder och dessa är ifrån midsommardagen - var bra väder innan folket kom, sedan blev det molningt och värsta blåsten. Jag var inte aktiv med kamran så detta är dom bilderna jag tog.

Jocke och Malin.



Bränne och Raz



Li



Ja ni ser ju hur värdelöst väder det var.



Jag intog värmen inomhus medans killarna grillade klart. Fick med älsk på ett litet hörn där med.



och Manne vart med oxå såklart.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback