A-Team

2010-06-20 | 12:41:27 | Allmänt


Vi hade lite lösa planer på att sticka till Liseberg idag tillsammans med Ante och Carolina men vädret är riktigt trist och ser ut som om det ska börja regna så vi skiter i det idag, tar det en annan helg då det är bättre väder helt enkelt. Eftersom jag inte känner för att sitta hemma hela dagen/kvällen idag igen så tog jag och köpte biobiljetter till A-team till mig och hjärtat så 18.30 börjar bion. Fårse om det blir så att vi käkar i stan eller tar en fika innan bion kanske? En sak är glasklar och det är att jag är monsterhungrig just nu så det blir att göra en macka eller två.



Någon som har sett A-Team innan? :]











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback