SUNSHINE.

2010-06-18 | 11:57:11 | Allmänt



Det är helt underbart med sol ute så jag tänker ta och lägga mig på gräsmatten tillsammans med en bok och försöka bättra på brännan egrann. Vart tog mitt superpigment vägen undrar jag? EH. Ikväll blire nog att vi grillar, hur gott lixom? Kan man få nog av grillat någongång egentligen? Finns ju oändligt med olika goda kött att grilla, såseratt göra, sallader, potatis i olika former och yumyum. Är sugen på grillad majs med, det var längesedan. Och lite fyllda campinjoner... Jag kan hålla på i en oändlighet men ska lägga ner det nu. (Ska bara tillägga att jag har lite honoungsmelon och jordgubbar till efter maten med.. Bara för att det är så jävla gott!)




Nu ska jag äta lite lunch och sedan lägga mig en sväng i solen, kommer bjuda på bilder på lilla Sally senare idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback