det var väl dumt Keela? - jaaa-a då.

2010-06-14 | 17:09:10 | Allmänt


Jag har tappat bort min nagelfil och jag blir helt TOKIG då jag måste fixa mina naglar. Hade inte den tanken alls under hela dagen då jag varit i stan, jävla skit! Jag köpte iaf en liten grej i stan idag som jag visar senare för nu ska jag ta lite yoghurt och skivad banan i det för jag är monster hungrig. Maten gör jag inte förens älsk har kommit hem. Ska nog powernapa några minuter med för jag känner att huvudvärk börjar uppstå och det är inte okej.






Kommentarer
Linn-Lay säger:

haha jaså..men jag kan nog förstå han. de kanske inte är världens killigaste film direkt hhih

2010-06-14 | 18:07:54
Bloggadress: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback