tvättning och dammsugning it is.

2010-06-21 | 16:21:26 | Allmänt


Har precis tagit upp kyckling för tinig, idag tänkte jag göra nudelwook med kyckling nämligen mumsigt va? Det har varit molning istortsätt hela dagen men solen tittar ivartfall fram ibland och det är ju bättre än ingenting, ska ta och sätta på en tvätt nu och efter det dammsuga. Om solen fortfarande visar sig efter det så springer jag ut och lägger mig på gräsmattan en stund med en ny bok att läsa. Ikväll blire en cykeltur till stallet, får se om han är ridbar när jag kommer dit eller om han får vila någon dag till. Imorgon ska jag sätta igång med träningen ordentligt igen, nu har jag inte kännt av benhinneinflammationen på ett tag så hoppas att den är long way gone. Ska även till min gamla skola och hämta mina betyg och efter det besöka komvux, sedan blire ev. en fika med Caroline. Nej hörrni nu ska jag sätta igång här hemma, hörs!

hittade en bild ifrån 2008 på mig och Sandra hemma hos Li. Vi är nog påväg ut på äventyr, glad ser jag ut att vara ivartfall. Var nog en bra kväll - Känns som om denna sommarn kommer bjuda på en hel del kanonkvällar.






Kommentarer
Millah säger:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-21 | 17:28:48
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/
LI säger:

Fy fan vad det såg ut hemma hos mig då =p

2010-06-21 | 17:38:30
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback