text i stora lass..

2010-06-24 | 14:37:52 | Allmänt


Solen hittade hit för en stund sedan, så himla skönt. Var halv molning när jag cyklade iväg till en intervju imorse och började klarna upp när jag var färdig med den och nu är det skinande sol. Det är några dom ska intervjua såatt siA. Typ 60 pers bara idag och om någon vecka kommer dom lägga ut en stor annons i dagstidningarna. Det är det stora Norska sportvaruhuset XXL som ska slå upp portarna här i Göteborg till hösten som jag blev kallad på intervju hos idag och får väl se hur det blir med det.

Nåväl, kom hem precis ifrån gymmet ska hoppa in i duschen snabbt, packa väskan inför helgen och sedan möta hjärtat vid hjalmar för att handla lite på coop och systemet inför midsommar. Kommer säkert vara en väldans kö på systemet antar jag, blöh hoppas vi slipper. Sedan ska vi hem och landa några minuter för att sedan åka till Uddevalla där vi ska vara över midsommar. Jag kommer ta en massa härlig kort att bjuda på då bloggningen med största säkerhet kommer bli väldigt gles (hoppas visserligen att ni har bättre saker för er nu över midsommar än sitter vid datorerna!). Jag vet inte om vi stannar tills på söndag ännu men ni märker när jag är hemma igen fo sho. Hoppas ni får en kanon helg allihopa! :]

Hoppas på bra väder ikväll och imorgon. Kommer bli flera mysiga promenader runtom, hafsten är ett helt fantastiskt fint ställe. (Om det är bra väder imorgon så kommer jag ta årets första dopp, haha!)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback