stabilt väder?

2010-06-19 | 20:27:04 | Allmänt


STÖR MIG NÅGOT SÅ FRUKTANSVÄRT PÅ ATT MINA MOBILINLÄGG INTE KOMMER FRAM EMELLANÅT?

.. kom precis hem ifrån stallet, min häst har fått en spark på revbena utav den nya beteshästen och fått världens bula men verkar inte vara värre än att det är en redig svullnad som tur är. Vad har jag grejat med idag då? Absolut ingenting förutom att jag åkte iväg till hästen, så jävla tråkig dag och vädret har inte varit stabilt direkt, sol och ösregn om vartannat. När hjärtat gick upp imorse för att masta båten öste det verkligen ner. Jag är aphungrig så jag ska göra lite mat nu, var i stallet längre än planerat så då får man äta sen middag serrni.

Jag tänker kika på äta popcorn och film nu ikväll och sedan sova rätt tidigt tror jag, iaf så som det känns just nu. Men nu blire lite mat för magen skriker något så fruktansvärt. Hoppas eran kväll blir kanon! :]











Kommentarer
SANNA säger:

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)

2010-06-19 | 21:25:45
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback