sodahead13

2010-06-13 | 14:03:05 | Allmänt



Varit vaken i 1,5h typ men inte fått gjort något vettigt utan jag ligger fortfarande i sängen men ska upp och hoppa nu kan ju inte ligga här hela dagen. Fick en snäll fråga om jag kunde cykla iväg till Statoil för att handla något gott att äta (väldigt sen frukost!). Vi har ingen juice kvar och det är ett måste till frukosten tyP. Jag är lika snäll som vanligt och ställer upp för laget så nu ska jag hoppa i lite kläder och cykla iväg på min rosafara.

Ni kan väl skratta åt en gammal goding sålänge, hehehe.










Kommentarer
Linn-Lay säger:

hehe åhh ja men det kanske e din tur att smygboka denna gången så får han sig en överraskning :P fast det kanske blir din överraskning endå med tanken på att de kan anses vara lite mer av tjejfilm hehe

2010-06-13 | 14:07:05
Bloggadress: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback