Pucko

2010-06-13 | 18:09:28 | Allmänt


Jag drack en pucko tidigare idag hade nästan glömt av hur goda dom är, verkligen helt fantastiska. Jag är sugen på att baka eller ngt, kan möjligtvis bli så att jag slänger ihop en kladdkaka. Hur bra är inte kladdkaka egetligen? Man har oftast allting som behövs hemma, det går fort, det är superduper enkelt och smakar helt fantastiskt. Det ända som kan gå fel är väl att man har inne i den i ugnen för länge? tyP.





Nu ska jag börja laga middag, blir ost/skink/broccoli paj idag och en god sallad till det. Är riktigt hungrig så får väl ta och snabba på lite för den ska ju stå i ugnen ett tag med.








Kommentarer
Anonym säger:

AH, det är wonderfuuuuul :D

2010-06-13 | 19:57:20
Bloggadress: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback