My love

2010-06-03 | 16:56:32 | Allmänt



Nu är jag strax klar för att åka til stenungsund, väskan är strax färdig packad ska bara lägga ner lite underkläder, plattånge och laddaren till kamran för den får verkligen INTE dö imorgon då Nihn tar studenten. Hjärtat slutar strax jobbet fårse om jag hinner säga hejdå till honom innan jag åker iväg, annars så ses vi inte förens på lördag förmodligen, bufuckinghu. Saknar honom av bara tanken. ♥


Har bytt bakgrund på min mobil, var evigheter sedan. Har ju haft handen med M+M och ett hjärta sedan den bilden togs, den är helt fantastisk. (jag funderar väldigt skarpt på att göra den till en stor canvastavla.).









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback