mannagrynsgröt sa jag!

2010-06-13 | 15:28:30 | Allmänt



Cyklade bort och köpa lite saker till en väääääldigt sen frukost (borde inte ens få säga frukost. Dagens första mål? ^^), blev lite av allt och köpte även mannegryn så jag kunde göra mannagrynsgröt, HUR GOTT? Nu är jag riktigt mätt och lutar jag mig framåt så kräks jag garanterat så jag ska TjiLLa egrann nu tänkte jag. Det skulle ju vara sol idag men ännu har den inte kommit men om man kikar lite bortåt så ser man att det är ljusare så hoppas att den kommer hit snart. Har inga planer för dagen alls, Rikard är fortfarande här så jag antar att jag får sysselsätta mig själv idag. Blir nog en promenad senare eller om jag ohrkar mig iväg till gymmet kanske?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback