like a star

2010-06-08 | 13:06:29 | Allmänt



Är hemma och gör ingenting just för tillfället, min huvudvärk har fortfarande inte släppt och jag har ont i kroppen. Vill lägga mig ner och sova tills huvudvärken är borta även om det hade varit dagar det gällde.. det är så fruktansvärt jobbigt att ha huvudvärk, ni som nästan aldrig har det - var glad för det!

Jag har ju som sagt varit på AF idag och haft ett möte med min jobbcoach och detta var det sista mötet, jag har snart varit inskriven hos AF i 3 månader och ingår snart i ungdomsgarantin? eller vad det nu heter (innebär att man kan få praktik, utbildningar m.m.) så jag har nu fått ett papper för att kunna fixa en praktikplats så det kommer jag nog försöka göra i veckan. Ska ringa till transportstyrelsen och se vad tusan händer med mina papper jag skickade in för ett par veckor sedan, vill ju kunna boka prov nu osv.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback