Kevin Austin

2010-06-21 | 13:28:48 | Allmänt



Den 8 september så sticker en utav mina allra bästa vänner iväg till USA för att studera i Los Angeles. Jag kommer förhoppninsgvis åka och hälsa på i början av 2011. Så fruktansvärt glad för hans skull, detta är han värd tusen gånger om. Kevin Austin - jag kommer sakna dig något så fruktansvärt. 

Två bilder jag tog sommar 2009 en kväll då vi satt och skrattade/pratade i timmar på bryggan om allt och ingenting. En vän som alltid finns där, du är en riktig guldklimp och alla borde ha en vän som dig. ♥











Kommentarer
kev säger:

Vet inte vad jag skall säga..... Tack, va söt du är!

Kommer sakna dig med, får vänta helt enkelt tills du kommer!

2010-06-21 | 16:36:24
Bloggadress: http://austinpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback