hatar värdelösa slut...

2010-06-07 | 22:25:32 | Allmänt


Har precis kollat klart på Remember me och jävlar vad förbannad jag blir på det jävla slutet, så får den ju fan inte sluta? Började tycka något var fel när han stod i hissen och man såg hur högt upp han åkte, efter det så kommer den jävla skit tavlan med texten och där förstod jag direkt. Jävla skit slut!

Har någon av er sett den?






.. och ont i huvudet har jag fortfarande så jag ska nog strax ta en lång dusch och sedan inta sängen. Imorgon ska jag vara på arbetsförmedlingen 08.45 hoppas att det inte regnar så jag kan ta cykeln. Ska nog packa med mig träningsväskan direkt och ta gymmet på hemvägen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback