halo

2010-06-01 | 16:48:51 | Allmänt



Så himla skönt väder ute, verkligen helt fantastiskt man får sådanna sommarkänslor. Jag håller på att tvätta för fullt, har sagt det innan och säger det igen - SÅ JÄVLA SKÖNT ATT HA TVÄTTMASKIN HEMMA. Och att man kan hänga tvätten ute är ju med helt fantastiskt. Saknar torktummlare ytterst lite om jag ska vara ärlig, visst alltid skönt att ha men om det är sol ute så torkar tvätten väldigt snabbt med (och så slipper man ovälkommna krympanden ^^).

Förutom att tvätta så gör jag ingenting just nu, har sökt ett par jobb och väntar nu på att hjärtat ska sluta jobba så han kan komma hem och bli attackerad av en massa pussar. Hoppas på att han vill cykla med mig till stallet idag för det blev ju aldrig så igår tyvärr men jag hänger inte läpp för det, fick ju lite mysmåndag i soffan istället. Vi kollade ju på youht in revolt och den vart sådär, rolig men inte jätte bra direkt. Lite annorlunda..




Jag älskar dig mitt hjärta ♥

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away










Kommentarer
Ingrid säger:

fin bild :)

2010-06-01 | 18:15:25
Bloggadress: http://lillsiz.blogg.se/
Bloggarmaja säger:

så sött

2010-06-01 | 19:16:13
Bloggadress: http://bloggarmaja.webblogg.se/
voffsen säger:

underbart med kärlek :)

2010-06-01 | 21:28:46
Bloggadress: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback