gröt i munnen någon?

2010-06-07 | 14:26:52 | Allmänt


Ni vet låten Natteravn som spelas sönder helt och hållet och som jag bara avskyr. Kom nyss på mig själv med att sätta på den..... förstår ni hur mycket jag går emot mig själv nu när jag lyssnar på den eller? EEEEEEEHh. Grejen är såhär, jag hörde en GRYM remix när Nösnäs tog studenten. Tyvärr hittar jag den inte själv, iaf inte än.

Antar att det är en sådann som jag avskyr och sedan nötas den så mycket så jag har inget alternativ än att börja gilla den? - Vi säger så va?









Kommentarer
Bilaltiril säger:

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-07-18 | 08:07:32
Bloggadress: http://bilaltiril.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback