'From here to Eternity'

2010-06-11 | 15:22:56 | Allmänt



Precis kommit hem efter några timmar i stan tillsammans med Petra och Freddy, som har varit på jakt efter förlovningsringar och dom fick tag i ett par mycket fina. Så glad för deras skull

Regnet öser ner utanför nu, tur att vi slapp det när vi gick runt i stan för jag hade inget paraply med mig idag. Just nu gör det inte så mycket att det regnar för jag har noll ohrk till något alls ändå, då får det hellre regna än vara sol. (+ att betet mår bra av att det regnar lite!) Känns inte att det är fredag direkt, någon som håller med mig? Nåväl, nu ska jag kika lite på tvn och TjiLLa och höra på när regnet smattrar emot fönstrerna.. HUR MYSIGT?

Fick mig jordgubbar och gräddglass igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback