extrasaltat.

2010-06-22 | 23:37:44 | Allmänt



Tog en lite kvällsmat förut med mig själv, två ost&honungsmackor och en stor kopp thé. Jag kom på en sak när jag bredde mackorna - jag gillar bregott extrasaltat! Jag är absolut ingen smör människa och har alltid ett jääääätte tunnt lager med smör eller skippar det helt och hållet många gånger. Men detta smöret kom jag på mig själv med att ta ett rätt tjockt lager utav (tjockt = vanligt laget för mig typ), herrejösses!







Nej hörrni nu är det dax för mig att tvätta av mig sminket och sedan inta sängen, är jätte trött så kommer bli skönt att lägga sig ner och soova. Hoppas att jag fått ett mail jag väntar på imorgon när jag vaknar till liv, nåja. Hoppas ni redan sover sött eller somnar sött sedan. Hörs imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback