depend nr. 054

2010-06-09 | 22:07:57 | Allmänt


Tog en evighet att handla förut och det vart så mycket så vi tog en taxi hem med alla påsarna. Direkt vi kom hem så plockade jag allt till sin plats och skulle börja göra mat men fick se en fläck i kylskåpet så helt plötsligt så stod jag och gjorde rent kylskåpet istället. Som tur va så gick det fort och maten blev inte allt för sen, Rikard klampade in lagom till maten med så nu sitter dom och kikar på något uppe i vardagsrummet och jag ligger nere i sovrummet och ska kolla på Fools gold alldeles strax.

Jag målade mina naglar igår medans jag kollade på Into the blue och har försökt ta kort på dom men färgen är helt omöjlig att fånga på kort. Dom blir bara alla olika nyanser av gröna men dom är turkosa, gillar färgen grymt mycket och lacket kommer ifrån Depend och har nr. 054. Riktigt tjusigt så spring och köp det nu på direkten! Om dom lyckas fångas på bild där färgen blir rättvis så lovar jag att lägga upp dom.

.. nej nu ska jag som sagt kolla på Fools gold ha en bra fortsatt kväll och sovsött!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback