bodylotion

2010-06-03 | 15:17:04 | Allmänt


Jag har snöat in mig på ACO´s bodylotion "summer breeze" m. doft av passionsfrukt och mango olja. ACO´s bodylotion brukar jag använda men inte gjort på ett tag nu så hade nästan glömt hur snabbt den går in i huden och hur len man (jag!) blir. Annars är Dove alltid en favorit med när det gäller lotion.

För att bryta mönster så ramlade jag i trappan förut, jag upptäcke en vattenblåsa på min fot och skulle springa ner och hämta något vasst att göra sönder den med. POFF så ramlade jag i trappan... IGEN. Våran trappa är livsfarlig fo sho. Och för att ge er info om mig så är jag vrålhungrig och har beställt pizza precis, när jag bodde i std så åt jag en pizza med tomatsås, ost, köttfärs, färska champinjoner och beásås oftast. Men har inte vågat testa den här än men idag är dagen, upp till bevis Harry´s pizzeria!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback