bildbomb från fredags morgon..

2010-06-07 | 23:33:41 | Allmänt


Jag har ju sagt att jag ska dela med mig utav några bilder ifrån i fredags då min kära vän Jeanette (Nihn/Ninni/NeEk kallar henne aldrig vid förnamn.) och här kommer några bilder ifrån morgonen.



vi åt lite gröt innan champagefrukosten.



Mats anlände på morgonen han med. (inte min älskling utan hennes klasskompis, mycket jobbigt med en med samma namn som ens partner! HAHA)















En utav mina absoluta favorit bilder, min vackra vän!







precis innan vi dumpade av henne nere på skolan.



... och med dessa bilder säger jag gonatt för nu är jag hemskt trött och vill hellst vakna imorgon och vara någorlunda utvilad. Hoppas innerligt att jag kan somna och inte behöver ligga vaken i timmar idag bara.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback