bildbom från midsommardagen

2010-06-28 | 20:20:18 | Allmänt


Midsommardagen bjöd på helt fantastiskt väder och jag vaknade vid 8.30 och la mig genast i solen för att försöka bättra på min bränna. Många timmar spenderades på altanen - typ hela dagen. Förutom då vi stack och åt på restaurangen och tog en mjukglass med, på kvällen vart det lite grillning. + promenader och bus i vattnet med hundarna.

Sally bara växer och växer, hon fick ligga brevid mig i skuggan ett tag när jag låg på altanen.



"jävla kamra helvete!"?



Mammas karl och hans dotter. :)



Jag var hundvakt åt Rex hela helgen eftersom syrran jobbade.



såhär gött har dom det vid sin husvagn, helt underbart!



Gött slappande på kvällskvisten med en go breezer och en bra bok.



min kärlek göttar sig.



Mamma med våra två hundar (Disa och Rex - dom svarta) och två grannhundar - Selma och Sigge.








Kommentarer
HANNA MALMSTEN säger:

Svar: Tack så mycket! :D Fina bilder!

2010-06-28 | 20:30:18
Bloggadress: http://hannamalmsten.blogg.se/
Emilia säger:

vilka härliga sommarbilder! är det din hund som ligger och solar? :)

2010-06-28 | 20:54:45
Bloggadress: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback