äntligen är solen här igen..

2010-06-15 | 18:30:19 | Allmänt


Har bloggat tre gånger ifrån mobilen idag men uppenbarligen bara ett som kommit fram? Nåväl idag har jag suttit ute i solen i flera timmar och bara läst och njutit av att solen har hittat hit igen. Har även hållt på att tvätta hela dagen, var mycket mer tvätt som låg och väntade än vad jag trodde. Nu är jag riktigt hungrig och hade egentligen tänkt att laga carbonara idag men då vi hade slut på grädde så tappade jag genast lusten på att laga mat så jag tänker ta och cykla och köpa thaimat istället för det har jag varit sugen på hela dagen.

Här satt jag och göttade mig.





dessa jävla småblommor växer över hela gräsmattan.






Kommentarer
Maria säger:

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (utan anstikte)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att krossa de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

2010-06-15 | 19:22:28
Bloggadress: http://toppkroppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback