All the right moves

2010-06-16 | 10:34:09 | Allmänt


Godmorgon mina skönheter, jag har varit vaken sedan en halvtimma tillbaka ungefär och solen skiner ute idag igen men har tyvärr inte tiden att ligga i den idag. Ska plocka undan lite och sedan hoppa in i duschen och vara färdig tills när pappa kommer hit, vi ska ta en sväng till Uddevalla nämligen. Jag hoppar av vid mamma och syrran (himla tur att dom bor så nära varandra för då kan man slå två flugor i en smäll!) och pappa skulle kika en sväng på torp och i Uddevalla centrum. Jag nämde väl att Disa hade fått en val? - den ska jag kika på idag kan ni tänka er och ÅÅHÅÅÅÅÅÅ:a mig väldigt mycket. Synd att den inte har hunnit bli lite äldre och sådär helt oemotståndlig än.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback