3 för 99;-

2010-06-29 | 23:05:55 | Allmänt


Om jag är trött och helt lam i hela kroppen? - SVAR JA!

Har varit igång sedan jag tog cyklen bort till spårvagnen för att möta upp Jonna i stan för att sedan åka vidare till Kållered för att besöka Hööks. På Hööks fick jag köpt två schabrak, ett träns och ett par strykkappor till bakbena, när vi vart klara så tog jag bussen till Kungälv där pappa hämtade upp mig, vi åkte och hämtade hjärtat på jobbet för att sedan åka till Coop för att veckohandla. Efter vi handlat stack jag till hästen med dom nya sakerna och gav han mycket kärlek, borstade, fodrade, provade nya tränset osv. blev borta längre än vad jag hade tänkt och när jag var påväg hem kom jag på att cykeln fortfarande står kvar borta vid spårvagnen så det var bara att traska i regnet som öste ner i 15 minuter för att hämta den... var sådär glad på mig själv då tyP.

Köpte tre nya böcker idag 3 för 99;- på Coop, helt kanoners.












Kommentarer
Leandertomine säger:

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 | 18:01:11
Bloggadress: http://leandertomine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback