100630

2010-06-30 | 23:18:34 | Allmänt


Synd att min kära häst är så himla ofotogenisk, han har några bra vinklar men idag ville han verkligen inte stå stilla för att bli fotograferad så det fick bli två mupp bilder hahaha.. Han var pigg som attans idag, jäklar i den lilla lådan någonstans. Han har ända sedan jag flyttade hit honom fått mer och mer hingstfasoner för sig trots sina 18 år. Just nu är han i fullgång och vakta ett utav stona så mycket att han knappt betar... Jag har bestämt mig för att testa munkpeppar, tror dom har det på naturnära och dit behöver jag ändå imorgon för att köpa foder och B-vitamin. Blir första gången jag testar munkpeppar så ska bli intressant och se om det fungerar.


Har inte bytt till något utav dom nya schabraken än, gör det nog imorgon för det jag har nu behöver tvättas.



Det nya tränset passade fin fint.



hippo breed, morötter, B-vitamin, salt, vitlökspulver består min killes middag utav.



Morando och Stina.



dom tre längre bort i hagen är hos oss på bete. Emilo, Nitro och minnejnamnet.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback