100621

2010-06-21 | 21:29:05 | Allmänt


Har precis grejat färdig för idag har tvättat ett par maskiner, dammsugit, lagat mat, diskat och plockat. Nu ska jag duscha och sedan kika på det nya avsnittet av Drop Dead Diva och Deadliest Animals, True Blood har det med kommit ett nytt utav men det såg jag tidigare idag. Tänkte påbörja en ny bok att läsa idag men insåg rätt snabbt att jag har läst alla jag har här hemma så får köpa mig ett par nya imorgon eller något. Känner att jag kommit in i en läsperiod igen och då måste man ju givetvis ta och köpa nya böcker, att ligga i solen utan en bok funkar inte. Förr var man en riktig soldyrkare som låg nonstop men jag har dom senaste åren blivit så jävla rastlös utav mig så kan inte ligga stilla sådär längre... men med en bok ligger jag stilla ivartfall. EEEH onödigt babbel va det ja.

Bjuder på dagens dille-låt på samma gång;












Kommentarer
S A N D R A T J U L I N S säger:

Lyssna på min text som är med i boken Aldrig Blir Någon Exakt Som Du :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/june/aldrig-blir-nagon-exakt-som-du.html#comment

2010-06-21 | 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback