Super Mario Bros. 3

2010-07-11 | 23:29:37 | Allmänt


Ja det var ju inte ett gult som delades ut ikväll så att siA. Spanien är vinnare utav VM 2010, bra där. Vi tog och beställde mat till matchen och det blev en varsin kebabrulle (jag tog dock kycklingkebab) och sedan så har jag suttit helt körd vid mitt favorit spel of all time - SUPERMARIO! finns det något mer underhållande? iaf inte i min värld, jag vill ha ett gammalt Nintendo 8-bit här hemma (ni vet den gråa "lådan" ;) ), fatta grymme! Nu när fotbollen är slut ska jag spela lite till innan jag intar sängen, är grymt trött.








Kommentarer
simone säger:

super mario :D

2010-07-13 | 18:08:00
Bloggadress: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback