100731

2010-07-31 | 14:26:03 | Allmänt


Jag och älsk var ju på bio igår och såg Inception, jag tyckte den var bra men hjärtat tyckte inte detsamma tyvärr men men. Den var slut vid 12 ungefär så vi var hemma vid ca. 1, missade den första bussen (hur skönt att bussarna/spårvagnarna går hela tiden hem även mitt i nätterna?) så vi väntade i 20 min tills nästa kom. När vi kom hem så kröp vi ner i sängen direkt, vaknade första gången runt 8 imorse, hjärtat gick upp vid halv 9 ungefär(!) och jag somnade om när han gick ifrån sängen. Vi har ätit en kanon brunch och nu har jag hoppat i ridkläderna för att bege mig emot stallet. Det blåser förjävligt ute så får se om det blir någon ridning eller ej, det blåser oftast ännu mera vid stallet nämligen - och rida i megablåst är inget Morando uppskattar, inte jag heller för den delen.

Bjuder på två bilder från hösten 2008, saknar att ha havet så nära. Finns fina ridvägar här men det går inte ens att jämnföra med att kunna rida längs med havet, att kunna gå i och låta hästarna plaska och svalka av sig på sommaren...


 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback