100709

2010-07-09 | 12:37:46 | Allmänt


.. och så vart det fredag helt plötsligt, helvete vad fort veckorna går men tur är väl det? Hellre snabba veckor än långsamma eller? EH. Det är lite sol ute idag så jag har legat på gräsmattan i 1,5h men nu kom det massor av moln så jag gav upp. Ska ta och käka lite och sedan ska jag sticka till hästen och efter det hoppar jag av bussen vid gymmet. Efter gymmet så ska jag springa in och handla till tacos, vi har en gäst idag med gissa vem? - RIKARD otippat va? Nåväl nu måste jag byta om, packa träningsväskan och äta innan jag sticker iväg. Vi hörs senare!

Har Ne-Yo - Beautiful monster i huvudet idag, btw visste ni att han är född 1979? Jag trodde han var yngre.. är jag ensam om det kanske?








Kommentarer
Sabine säger:

grym låt :D

2010-07-09 | 12:48:40
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback