imorgon åker vi!!!! :D

2010-01-04 | 18:54:20 | Allmänt



JAG ÄR PROPPMÄTT FORTFARADE, har som sagt varit inne i stan idag tillsammans med pappa och älsk och vi lunchade på O´Learys. Prio ett var egentligen ett bikini köp idag, men efter rundor hos staduim, lindex, kappAhl, diverse riktiga underklädersbutiker osv. så fann jag ingenting, får alltså åka ner med en bikini och se om jag hittar fler där nere. (ja jag vet hur mycket skit det finns, men när man har lite större byst så är det inte fullt så enkelt att hitta en bra passande bikini i Thailand som om man har en A-C kupa.). Fick ivartfall köpt ett par böcker (8st) + en teoribok för körkortet, ska ju som sagt ta tag i den där jäkla teorin och göra det när jag kommer hem, var även inne på Apoteket och köpte reseförpackningar med tandkräm, ansiktscreme och vanlig hudlotion att ha på flyget + alvedon, plåster och tyckutjämnade öronproppar. Sist jag landade fick jag nämligen fruktansvärt ont, vilket jag inte brukar få så jag tänkte att jag köper ett par sådanna och testar vill inte riskera at få så där jävla ont igen. Viktigt att ha lotion och tandkräm på flyget, känner mig så groteskt äcklig efter sådan lång flygning.




dagens inköp. Två böcker kommer infinna sig i mitt handbagage + reseförpackningarna, 4st alvedon, 2st plåster och dom tryckutjämnande öronpropparna. (jag klämde mig nämligen och började blöda sist jag flög så plåster ska med denna gången!)



mini laptopen ska med i handbagaget med.



lunchande på O´Learys.


Jag skulle även köpt ett par tjocka, mysiga sockar att ha på flyget eftersom mina fötter alltid fryser men dom glömde jag självklart av idag. Hinner med att åka in och fixa dom imorgon, det är även en lånekamra påväg till mig som jag ska hämta ut imorgon, HOPPAS DEN HINNER FRAM!

Nu ska jag ta och slänga på en tvätt och fortsätta att packa lite smått :)    Heepååre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback