mera Thailand.

2010-01-20 | 15:20:48 | Allmänt


Nu har vi varit här i två veckor, alltså har jag och Mats två kvar att avnjuta medans pappa åker hem om 1 vecka. Vi har det fortfarande lika bra, igår var vi iväg till Freedom beach ligger alldeleshär i närheten och enkelt att bara ta sig en longtailbåt och sticka iväg. Vart iväg på lite kultur med, var iväg till Big Buddah och Phukets största tempel häromdagen. Big Buddah har jag ju besökt innan men templet hade jag faktiskt aldrig varit på (i?).



middag på 9th Floor, mysig restaurang på (svårt att gissa..) 9e våningen. God mat med lite "lyx" över sig till ett väldigt bra pris.









otroligt slliten bild, men what a häck kan egentligen inte bry mig mindre!

























Nu ska vi ut och äta och jag ska göra en manikyr, kanske blir en ansiktsmassage på samma gång. Inte helt fel med att en helt tokskön helkroppsmassage kostar ca. 60-80kr. Lägger in mer kort om någon dag måste rusa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback