bildregn!

2010-01-16 | 13:14:08 | Allmänt


Hade ju Lovat ettTT slänga in ett par bilder, så nu gör jag det. Har det helt fantasikt som Varje gång man är här nere och Dubbelt så bra nu är När älsklingen med ♥



vi lämnade Ett yrsnöande Sverige.



My Love ♥





bagage bil


köpte saltlakris, en stor påse som Jag trodde skulle räcka ... Det gjorde den integ kan jag berätta.



brillzzzzzzzzEn på.






























min fina underbara Mats.





badade i mellersta poolen under en solnedgång.



l o v e ♥
 


utsikt ifrån översta poolen, Patong Beach man ser.

Nu ohrkar jag Int mera, ni får Noja er med Detta sålänge. Vi Har inte Varit ute med longtail båtarna osv Än så fina små stränder är inget jag kan visum Ännu, Men det kommer (; Nu ska jag ta och Stånga ner här och så ska vi ta en tuktuk in till Bangla och käka, är vråååååålhungrig nu . Heppååååre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback