C. All Star

2010-01-26 | 15:16:37 | Allmänt




Måste bara dela med mig om en liten rolig detalj. Dom som varit i Thailand innan och gått runt i olika sportbutiker i mm. i dom stora köptcentrumen har nog lagt märke till att Conversen här nere är fruktansvärt billiga (och JA, det är äkta vara!) iaf, vi har köpt 13 par sammanlagt. 4 till pappa, 4 till mig, 3 till hjäratat och 2 par i present. Orginalskon ligger på ca 1000Bath, kommer inte ihåg exakt för tillfället men vi kan ju säga 1000Bath och då har jag överdrivet lite så kan ni räkna på saken själva, 100Bath är ca. 44SEK. tyP. BILLIGGGAAA SA JAG! :) 

Så till er som ska åka till Thailand och gillar Converse, let´s go crazy. (Tänkt på att väskan kommer väga eeeeh några kilo mer med en massa converse i bara (; )   Vågar inte riktigt tänka på hur mycket min väska kommer väga på hemvägen, hoppas på inte allt för mycket kan bli en dyr historia då...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback