19.00 så åker vi emot Landvetter...

2010-01-05 | 16:52:16 | Allmänt


Nu har vi städat egrann så det är rent och fint när vi kommer hem igen den 4 februari. Dammsugit, dammat av fönsterbrädor, tvättat golvet i kök/badrum och sånt där och diskat den disken som fanns och sånt där, docks ska jag ställa mig och göra mat strax så får diska lite till efter det. När jag lagat mat ska jag ta och färga ögonbrynen och ev ögonfransarna om Mats hjälper mig att kleta på det. Vad jag fick med mig hemifrån stan; Låne kamran ifrån Expert, mysiga/varma sockar ifrån Lindex, halsband ifrån guldfynd och bryn/fransfärgning ifrån KICKS.  Halsbandet vet jag inte riktigt varför jag köpte, det blev lixom i farten påväg ut till bussen tyP.



dom hade inga vanliga färger på sådanna strumpor så det fick bli zebramönstrade ^^



resväskorna som inte är helt fulländade än, men om två plagg så kan jag stänga den.



Har varit en duktig flicka och fylt i, har tidigare blivit av med bagaget och om det skulle hända igen så är det bra att det sitter någon sån här på väskan.


vid 19 så kommer älsk mamma och hämtar oss och kör oss till Landvetter där vårat flyg avgår 22.25. Pappa sitter redan på sitt plan och har gjort i strax 2h hoppas att han har en bra flygtur, som jag nämt så kommer han vänta på oss på vårat hotel med en varsin kall när vi andländer hur bra? - SKIT BRA!


Näe nu ska jag börja med maten. Heppååååre!








Kommentarer
Sigbjornrachel säger:

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-10-06 | 10:17:14
Bloggadress: http://sigbjornrachel.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback