"Vinterspelen"

2010-02-05 | 11:52:42 | Allmänt



det nya programmet "vinterspelen" som snart har premiär på kanal 5 verkar sinnes roligt, btw!

Huvudvärken har fortfarande inte släppt riktigt så tog en huvudvärkstablett för en liten stund sedan, och älsk har vaknat kan ju hoppas på att hans kramar och pussar healat mig lite. (Känns som om jag kommer åka på en liten förskyldning igen, HOPPAS INTE!). Till frukost åt jag egrann yoghurt, havrekuddar, lite müslimix (solrosfrön, mandel, valnötter, pumpafrön m.m.) och russin och sedan ett glas nyponsoppa. YummI!



Supergod frukost.



Ska nog ta och klä på mig och åka in till stan om en stund, fårse hur mycket kraft jag har i mig annars väntar jag tills senare, ingen brådska här inte. Hepååååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback