Jim Carrey

2010-02-06 | 15:42:24 | Allmänt



Nu är vi hemma igen efter att vi vart och kollat på en kristallkrona men den vart tyvärr inte vad hjärtat riktigt hade tänkt sig så det blev inget med det.. Sedan vart vi in och köpte kabellister och lite sånt smått, fick även med mig 3 filmer, jag har bestämt mig för att börja köpa på mig Jim Carrey filmer nämligen så idag fick jag köpt två stycken "Enternal Sunshine", "LiarLiar" och "Härmed förklarar jag er Chuck och Larry"





Fick en fin liten orkidé utav Mats mamma i födelsedagspresent + ett fint set med underkläder. Hon är för gullig :)





Kabellister till alla jäkla sladdar vi har här hemma, blir suuuper bra när man gömmer dom i dessa. Ett hett tips till er med massa sladdar runt omkring er! hihU. 


Nu ska jag göra lite taco sallad med resterna från igår. Hepååååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback