AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJJJJJ!

2010-02-28 | 16:14:39 | Allmänt



Nu är jag hemma igen efter ett kort och smärtfyllt tandläkarbesök. Det var utan att överdriva det värsta och ondaste jag gjort hos tandläkaren, tårarna tränge fram och det blev svart.... Det gjorde så fruktansvärt ont så det går inte ens att förklara. Dom sprutade rent och gav mig sedan något jag ska skölja med själv här hemma och om det inte blivit bättre inom 3 dagar så ska jag komma tillbaka och sedan behöva käka penicillin och om det blir värre inom 3 dygn ska jag höra av mig direkt. ÖÖÖÖÖÖH, jag bara undrar hur dom tänker att jag ska klara av att stoppa den där sprutnålen i min egna mun utan att tuppa av när det var exakt det som hände hos dom?














Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥ säger:

aaaaaaaaaaaarh :O :O

2010-03-01 | 08:10:09
Bloggadress: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback