100227

2010-02-27 | 16:30:12 | Allmänt



Hade skrivit ett inlägg som jag glömde publicera igår, solly. Igår vart det iaf en slappkväll jag tog nämligen och tittade igenom dom One tree Hill avsnitten jag missat och jäklar vad jag grinade, två hela avsnitt grinade jag nästan non-stop, om det är någon som följer serien och fortfarande inte sett dessa avsnitt så ska jag inte yttra mig om varför. Började även se på The princess and the frog men somnade rätt fort så tänkte se klart på den strax. Har städat egrann nu på dagen, dammsugit, dammat, vattnat blommor, grejat och sånt man behöver göra.

Igår så sprang jag in på Bokia en snabbis och kom ut med en bok och ett sällskapsspel rikare. Har länge sagt att jag vill ha lite sällskapsspel här hemma, kan vara kul att ha lixom. Så igår inhandlade jag det vårat första och det var på rea. (Vi har ju Yatzy med visserligen!)





Master Of Television 99;- på rean!
Casanovas Kvinna 74;- ej rea.



Var även och hämtade min efterlängtade ring, jag har graverat in "090714" och det är datumet då jag och hjärtat blev tillsammans :) hihu ♥ (Får ursäkta mina naglar, ska måla om dom idag ^^).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback