små shopping.

2010-02-23 | 22:09:34 | Allmänt



Som lovat lite bilder på det jag köpte igår efter jobbet, bilderna blev sådär, EHH. Så himla orättvist att ta kort på kläder när dom inte sitter på, för dom är ruskigt bättre då så att siA.



färgerna blev inte alls rätt, men det är ett par silvriga och ett par svarta med dragkedjor vid benen lackleggings. Dom silvriga kommer nog garanterat bli en hit, så jävla rått. Båda ifrån Rut mfl.  Sedan en lång svartaktig tunika ifrån Lindex.



Lång tröja med nitdetaljer på vaderade axlar från Lindex. Hade denna på mig idag till tunna, svarta leggings. Supernajs tycker jag. Ska ta en helbild någon dag lovar.



Svarta boots ifrån Belle, kunde inte låta bli när dom var så himla billiga endast 199;- och man kan aldrig få för många skor, dyra som billiga. Jag fullkomligt älskar mina boots ifrån Monki, jag lever i dom ungefär.



Ruskigt läckra gladiatorsandaler ifrån Roots (Eurosko). Dessa kommer jag garanterat leva i till sommarn, helt fantastiska verkligen. Iår ska det köpas många gladiatorsandaler hos mig, jag missade nämligen det förra året och det var helt värdelöst. Iår är jag ute i god tid kan man säga...



En fransväska ifrån Belle med, även den kunde jag inte låta bli när den enbart kostade 149;-, jag är en sån person som tänker "ÄÄÄÄÄÄH, 200;- - 300;- kronor hit och dit" och det resulterar i slutändan att man spenderat mer på billiga impulsköp än vad man hade räknat med. HEHEHE. Det var iaf bra att jag inte gick i närheten utav Bianco, riktigt farlig affär det där.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback